Altijd voorbereid op veilig en gezond werken

In de zorg gaan kwaliteit en veiligheid samen. Van hygiëne en medische apparatuur tot brandveiligheid en arbo-eisen: alles moet kloppen en aantoonbaar op orde zijn.

Meer grip op zorgveiligheid

Goede zorg begint met een veilige werkomgeving voor cliënten én medewerkers. Incidenten, bijna-incidenten of defecte apparatuur kunnen directe gevolgen hebben, maar het bijhouden van meldingen, inspecties en protocollen is vaak omslachtig door papierwerk en losse systemen. Daardoor blijft kostbare tijd onbenut en wordt het lastiger om risico’s te voorkomen.
 
Door veiligheids- en kwaliteitsprocessen te digitaliseren, krijg je direct inzicht en kun je sneller handelen. Werkplekinspecties, meldingen, onderhoudsregistraties en instructies zijn altijd beschikbaar voor de juiste medewerkers, ook tijdens nachtdiensten of op externe locaties. Zo voldoe je aan wet- en regelgeving én werk je structureel aan verbetering.

Veiliger werken in de zorg?

Vraag dan nu gratis de demo aan en probeer het zelf!

Veelgestelde vragen

Kan het platform gebruikt worden in zowel intramurale als extramurale zorg?

Ja, processen en registraties zijn per locatie of team in te richten, terwijl je centraal het overzicht bewaart.

Hoe helpt het platform bij naleving van zorgwetgeving?

Alle veiligheids- en kwaliteitsprocessen worden digitaal vastgelegd, waardoor je altijd kunt aantonen dat je voldoet aan de Arbowet, Wkkgz en andere relevante normen.

Kunnen we onderhoud van medische apparatuur beheren?

Ja, je kunt keuringen, certificaten en onderhoudsdata digitaal vastleggen en opvolgen.

Werkt het ook voor mobiele zorgteams?

Ja, medewerkers kunnen via smartphone of tablet meldingen doen, inspecties uitvoeren en instructies bekijken, ook op externe zorglocaties.

Kunnen protocollen en instructies eenvoudig gedeeld worden?

Ja, documenten zijn centraal beschikbaar en kunnen aan specifieke medewerkers of afdelingen worden toegewezen.